Co wyróżnia markę Najpiękniejsze zaproszenia?

Na rynku jest mnóstwo firm zajmujących się różnymi usługami w branży ślubnej. Chciałabym Wam opowiedzieć, co wyróżnia moją. Na czym zależało mi, gdy zakładałam Najpiękniejsze zaproszenia? Co jest dla mnie najważniejsze i co chcę dawać Klientom? Może te informacje pomogą Wam podjąć decyzję, z kim chcecie współpracować przy projekcie Waszej wymarzonej papeterii :)

Motyw podróży

BAJKOWE WZORY

Czy oglądając zdjęcia papeterii ślubnej, ciężko Wam odróżnić prace jednej firmy od drugiej? Mi się to zdarza dosyć często. Wszędzie widzę podobne wzory, kształty kopert i wkładki do nich. Gdy modny stał się styl rustykalny, rynek zalała tona papeterii z szarego papieru, z klejonymi warstwami i jutowymi sznurkami. Najpiękniejsze zaproszenia są odpowiedzią na potrzeby tych, którzy poszukują czegoś innego. Każdy ze wzorów projektowałam z myślą o ślubie, którego mógłby być ozdobą. Widziałam w głowie konkretne przyjęcia weselne wspaniałych, pełnych pasji ludzi, których uroczystość jest odzwierciedleniem tego, jacy są. Dzięki mojej papeterii macie już właściwie gotowy pomysł na wszystko :)



PROJEKTY REALIZOWANE PRZEZ ZAWODOWCA

Tak jak wspominałam w artykule o zaletach pracy z projektantem (tutaj link), współpraca z profesjonalistą daje Wam gwarancję, że Wasza papeteria będzie oryginalna, piękna i dobrze skomponowana. Jestem projektantem z zawodu. Korzystam z odpowiedniego oprogramowania, znam zasady kompozycji i typografii. Tekst na zaproszeniach ma odpowiedni rozmiar, łamanie oraz zachowane prawidłowe światło pomiędzy literami i słowami. Użyte kroje pisma są dobrze zestawione i ładnie komponują się z całością projektu. Każdy zaprojektowany przeze mnie szczegół jest dopracowany i nieprzypadkowy :)

Motyw piwonii

PRZEJRZYSTY CENNIK

Ceny, które Wam podaję i które możecie znaleźć w zakładce Oferta na mojej stronie, są cenami ostatecznymi. Co to oznacza? Oznacza to, że nie zapłacicie nic więcej poza tą kwotą :) Ceny zawierają już bowiem podatek VAT, modyfikację karty (ucinanie bądź zaokrąglanie rożków) oraz personalizację każdego elementu, wycinanie, ręczne klejenie. Być może w ogólnej ocenie nie wygląda to atrakcyjnie (gdybym odjęła podane wyżej kwoty, cena za sztukę to byłyby grosze!) to jestem przekonana, że przejrzysty cennik jest przede wszystkim wygodny DLA WAS! Rachunek z dodanym na samym końcu podatkiem 23% VAT to byłaby przykra niespodzianka.

KOPERTY

Oprawa zaproszenia jest równie ważna, co sama karta. Brakowało mi na rynku kopert, które robią wrażenie i podkreślają moc wydarzenia, jakim jest ślub dwojga zakochanych, oraz pasują swoim wyglądem do pomysłu na przyjęcie. 99% zaproszeń, jakie w życiu dostałam, było w białej, niepozornej kopercie, niczym zwykły list. Nie odpowiadało to zupełnie mojej koncepcji, wymyśliłam więc dwa modele kopert, które są idealną oprawą zaproszenia:
  • pionowe, z nadrukiem pasującym do projektu karty, w który wplecione są Wasze imiona;
  • klasyczne, ale nie zwyczajne, koperty z barwionego papieru w kształcie, który dostaniecie jedynie od Najpiękniejszych zaproszeń :)



Obie wersje kopert są przygotowywane specjalnie dla Was w momencie złożenia zamówienia. Wydruk odbywa się po akceptacji projektu, następnie koperty są wycinane oraz ręcznie klejone. W przypadku kopert klasycznych zamiast personalizowanego wydruku wybieracie kolor papieru, z którego mają zostać wycięte i również ręcznie sklejone. Nie kupuję gotowców, nie wyciągam ich z pudła – wszystko jest robione precyzyjnie na zamówienie. Macie gwarancję niepowtarzalności i najwyższej jakości.



PROFESJONALNA OBSŁUGA

To podstawa! Nauczyłam się tego, pracując dla dużych firm jako projektant w agencjach reklamowych. Tam cele klienta były celami całego zespołu. Staram się przekładać to na relacje z młodymi parami :) Wasze marzenia, potrzeby i terminy są dla mnie zobowiązujące i zawsze robię, co w mojej mocy, by temu sprostać. Nawet gdy zgłaszacie się z zamówieniem „na ostatnią chwilę”, staram się zoptymalizować pracę tak, aby udało się zrealizować Wasz projekt na czas. Ewentualne potknięcia i problemy, często wynikające ze współpracy z podwykonawcami, rozwiązuję zawsze na korzyść Klientów, aby wszyscy byli ostatecznie zadowoleni :) Na szczęście zdarza się to niezmiernie rzadko, a to dzięki mojej dobrze zaplanowanej pracy i doświadczeniu.

Motyw dżungli


Mam na imię Basia. Kocham to, co robię. Wierzę, że piękno tkwi w szczegółach. Każdy detal staram się projektować najlepiej, jak potrafię, gwarantując przy tym profesjonalną i życzliwą obsługę. To dla mnie zaszczyt, gdy Para Młoda wybiera Najpiękniejsze Zaproszenia na swój ślub.

Jeśli potrzebujecie projektu indywidualnego dla Waszej uroczystości, napiszcie maila na adres basia@najpiekniejsze-zaproszenia.pl.
Projekty, szczegóły oferty oraz formularz zamówienia znajdziecie na stronie internetowej najpiekniejsze-zaproszenia.pl

CONVERSATION

1 komentarze:

  1. A czy masz może jakieś podpowiedzi odnosnie wyboru sali na wesele? My z narzeczoną zastanawiamy się nad tym aby zorganizowac przyjęcie w takim https://www.vitabri.pl/wynajem-namiotow-ekspresowych namiocie na powietrzu. Czy to Twoim zdaniem dobry pomysł?

    OdpowiedzUsuń

Back
to top